Thursday, October 29, 2009

seMaLaM yaNG bERLalu



sempat ziarah kerumah seorang teman di Gunung semanggol Perak. Al-Ustaz Sulaiman.
seorang sahabat yg sukar aku duga fikirannya, kerna sentiasa tenang dalam apa jua keadaan...











bersama keluarga Pak Teh dari Butterworth. sebuah keluarga yg penuh warna warni keceriaan...











permainan terlarang, namun itulah yang menjadi kegemaran budak2 dan bapak2 budak sempena musim perayaan













dikala sang suria baru melebarkan layarnya......















pemandangan yang cukup menenangkan bagi aku dan mungkin juga kamu.... bilakah agaknya bangun tidurku dapat menghirup udara sesegar ini dan menjalani sisa-sisa hidup dengan penuh kedamaian......










Seandainya kehijauan ini milik aku........ xpe mungkin tidak untuk kali ini tapi Insyaallah suatu ketika nanti



















seandainya aku mampu memiliki semua ini, pasti aku tidak akan mencemburui apa yang kamu perolehi dari kekalutan ditengah bandaraya.....
namun...
aku tetap bersyukur dari setiap kurniaan Nya. dan aku tetap berazam akan menjadikan semua impian ini sebagai kenyataan pada suatu hari nanti.........Amin


No comments:

Post a Comment