Thursday, July 23, 2009

DaRi StEsyEN kE sTEsYen


salam sume.
baru-baru ni aku terima satu email ttg bisness internet. dari sapa ntah,,,,, x aku kenali......xperlu menjual barang, xperlu mencari orang, cume perlu mendaftar n duduk diam. pastu dalam 2 bulan dapat imbuhan. tapi kalau nak lagi banyak imbuhan kenalah cari orang.................

teringat pulak pada diri aku suatu masa dahulu, macam tu lah jugak aku. join MLM. dari sistem traditional sampai la binary. dari cara clasik sampailah ke teknology terkini......

apa sebenarnya yg aku cari pada masa tu adalah erti sebuah kebahagiaan, erti sebuah kejayaan, erti sebuah kekayaan. tapi bahagia ke aku, berjaya ke aku, kaya? ntah la............. kebahagiaan tu perlu aku ukur dari sudut mana???

kini, aku lebih selesa dengan kehidupan yg aku jalani ini. namun sesekali toleh juga kebelakang untuk memastikan agar tidak kegagalan lalu mewarnai kembali pengembaraan kini.


No comments:

Post a Comment