Wednesday, March 17, 2010

DuLu kiNi dAN …………. NtAh sAmPAi biLa













Beberapa hari lepas dpt satu sms dari seorang kawan lama. Dah terrrr’lost contact’ beberapa tahun. Lumrah manusia biasa, bila dah lama x tak berhubung tentunya akan bertanya berbagai soalan, termasuk keje? anak dah ke berapa? isteri dah tambah ke?hehe. tak kurang juga yang akan mengajukan soalan makin macho ke @ semakin hancor? …… gambar terbaru? Jawapan aku sng je ‘singgah blog’

Bila member tgk beberapa gambar dlm blog ni, dia kata aku berubah sangat dari dulu…. Betul ke aku berubah? Atau mungkin ke ‘rabun kambing’ (istilah aku sendiri) member aku ni? Atau mungkin ke aku sendiri yang dan bertukar jadi kambing?............. persoalan yg sukar dijawab. kena panggil CSI….. siapa, apa, dimana dan bagaimana ianya berubah itu x penting, apa yang penting bagi aku sekarang adalah hati dan tanggungjawab pada keluarga xberubah.

Waallahuaklam.

No comments:

Post a Comment